White Paper

Wpisz wyszukiwane słowo lub frazę oraz, w razie potrzeby, wybierz dodatkowe parametry wyszukiwania poniżej.

IFS Applications - dbamy o Twój biznes

A CZY TY ZAJMUJESZ SIĘ BIZNESEM…
... czy obsługą oprogramowania biznesowego? Narzędzia, z których korzystamy, mają zwiększać naszą produktywność, ale często okazuje się, że spędzamy wiele czasu, zmagając się z nimi. Dlatego właśnie firma IFS, mając na uwadze produktywność użytkowników swojego systemu, zapewnia jak największą prostotę i intuicyjność obsługi oprogramowania. Dzięki temu można poświęcić więcej czasu na biznes, a mniej na zmaganie się z technologią.

IFS APPLICATIONS - Dla branży spożywczej

W branży znanej z ostrego współzawodnictwa i niskich marż zysku system IFS Applications™ dla producentów żywności i napojów oferuje narzędzia, które pomagają zachować przewagę konkurencyjną. IFS Applications™ to kompleksowe, branżowe rozwiązanie, które pomaga zrównoważyć podaż i popyt, usprawnić łańcuch dostaw, dostosować działalność do nowych przepisów i zmienić nowych kontrahentów w stałych klientów.

IFS APPLICATIONS - Zarządzanie cyklem życia produktu

Pierwsze życie standardowego produktu lub komponentu trwa obecnie coraz krócej z powodu skrócenia cykli wprowadzania innowacji. Drugie życie produktu — jako rozwiązania jednostkowego, często spersonalizowanego wyrobu opartego na standardowym produkcie — staje się coraz dłuższe. To z kolei zwiększa możliwości świadczenia usług modernizacji, wsparcia, serwisu i utrzymania na rynku usług posprzedażnych, który dla wielu podmiotów szybko staje się głównym rynkiem ich działalności. 

Większa wydajność, mniej przestojów, niższe koszty operacyjne - branża energetyczna

IFS APPLICATIONS™ –  Rozwiązanie wspierające strategiczne zarządzanie majątkiem przedsiębiorstwa.
Globalizacja, deregulacja, popyt na alternatywne źródła energii i restrukturyzacja branżowa stwarzają wiele wyzwań dla producentów i dostawców energii na całym świecie.

Śledzenie i mierzenie wpływu firmy na środowisko

Konsumenci są coraz bardziej świadomi konsekwencji środowiskowych, jakie mają ich decyzje zakupowe. Obsługujące ich firmy reagują na tę sytuację i pozycjonują siebie oraz swoje produkty jako bardziej ekologiczne  niż propozycje konkurentów. Producenci przemysłowi i inne firmy z sektora B2B również pracują nad tym, aby zasłużyć na „zieloną” etykietę.