Rejestracja na webinarium

Zwiększ potencjał sprzedaży i jakość obsługi klienta dzięki integracji Microsoft Dynamics CRM z centralką telefoniczną!

  • Sii
  • 2016-06-22
  • 10:00

Głównym tematem Webinarium jest optymalizacja podstawowego procesu występującego w sprzedaży i obsłudze klienta - kontaktu z klientem. Podczas prezentacji dowiesz się jak wyciągnąć maksimum korzyści z posiadania systemu Microsoft Dynamics CRM, który jest zintegrowany z centralką telefoniczną. 

Webinarium „Zwiększ potencjał sprzedaży i jakość obsługi klienta dzięki integracji Microsoft Dynamics CRM z centralką telefoniczną” w prosty i przejrzysty sposób pokaże Ci jak ułatwić kontakt z klientem pracownikom Twojej firmy oraz jak analizować i wykorzystywać zebrane informacje.

Aby zarejestrować się na webinarium musisz być zalogowany/zarejestrowany.

  • Sii
  • 2016-06-22
  • 10:00

Zwiększ potencjał sprzedaży i jakość obsługi klienta dzięki integracji Microsoft Dynamics CRM z centralką telefoniczną!

Głównym tematem Webinarium jest optymalizacja podstawowego procesu występującego w sprzedaży i obsłudze klienta - kontaktu z klientem. Podczas prezentacji dowiesz się jak wyciągnąć maksimum korzyści z posiadania systemu Microsoft Dynamics CRM, który jest zintegrowany z centralką telefoniczną. 

Webinarium „Zwiększ potencjał sprzedaży i jakość obsługi klienta dzięki integracji Microsoft Dynamics CRM z centralką telefoniczną” w prosty i przejrzysty sposób pokaże Ci jak ułatwić kontakt z klientem pracownikom Twojej firmy oraz jak analizować i wykorzystywać zebrane informacje.


Agenda

W trakcie 60 minutowej prezentacji poznasz narzędzia i sposoby, które pozwolą Ci:

  • Zautomatyzować  proces rejestracji połączeń w systemie CRM.
  • Wykonywać i rozłączać połączenia telefoniczne z poziomu Microsoft Dynamics.
  • Posiadać dostęp do uporządkowanych informacji, dzięki możliwości śledzenia wątków kontaktu z klientem.
  • Szybko identyfikować rozmówcę poprzez automatyczne wyszukanie i otworzenie kartoteki klienta.
  • Zautomatyzować proces tworzenia zadań dla użytkowników w trakcie trwania rozmowy telefonicznej.
  • Analizować historie kontaktów z klientem na wielu płaszczyznach.


Zapraszamy do udziału:

  • Dyrektorów i Kierowników Działów Sprzedaży i Obsługi Klienta


Prelegent

Anna Chmielewska, Business Consultant Microsoft Dynamics

Business Consultant Microsoft Dynamics w firmie Sii w Praktyce Dynamics CRM, będącej jednym z największych integratorów systemów IT w Polsce. Posiada wieloletnie doświadczenie w analizie procesów biznesowych pod kątem wdrożenia, szkoleń i testów z zakresu systemów Microsoft Dynamics


Organizatorzy:


Webinarium jest dostępne

Zobacz nagranie