Rejestracja na webinarium

Genesys liderem rynku wielokanałowych chmurowych rozwiązań obsługi klienta w raporcie niezależnej firmy analitycznej

Ovum wskazuje duże możliwości techniczne i zaawansowane funkcje całego portfolio rozwiązań chmurowych Genesys jako główne czynniki dominacji rynkowej firmy

SAN FRANCISCO—14 grudnia 2017 r. — Genesys® (www.genesys.com/pl), globalny lider w dziedzinie kompleksowej, wielokanałowej obsługi klienta, rozwiązań contact center i optymalizacji procesów biznesowych, został określony liderem w Matrycy Decyzyjnej Ovum 2017-2018. W raporcie Selecting a Multichannel Cloud Contact Center Solution Ovum opisuje Genesys jako dostawcę o największym spośród ocenianych firm wpływie rynkowym.


Aby zarejestrować się na webinarium musisz być zalogowany/zarejestrowany.

Genesys liderem rynku wielokanałowych chmurowych rozwiązań obsługi klienta w raporcie niezależnej firmy analitycznej

Ovum wskazuje duże możliwości techniczne i zaawansowane funkcje całego portfolio rozwiązań chmurowych Genesys jako główne czynniki dominacji rynkowej firmy

SAN FRANCISCO—14 grudnia 2017 r. — Genesys® (www.genesys.com/pl), globalny lider w dziedzinie kompleksowej, wielokanałowej obsługi klienta, rozwiązań contact center i optymalizacji procesów biznesowych, został określony liderem w Matrycy Decyzyjnej Ovum 2017-2018. W raporcie Selecting a Multichannel Cloud Contact Center Solution Ovum opisuje Genesys jako dostawcę o największym spośród ocenianych firm wpływie rynkowym.


Firma zajęła najwyższą pozycję w pięciu kategoriach matryc technologicznych opisanych w raporcie i została zaklasyfikowana jako jeden z trzech najlepszych dostawców na matrycy wykonawczej w zakresie niezawodności hostingu, innowacji wielokanałowej i personalizacji rozwiązań.


W Matrycy Decyzyjnej Ovum zauważa, że „Genesys, jedna z największych prywatnych firm technologicznych w branży, uzyskał wysokie noty w ocenie Ovum ze względu na innowacyjność, szeroką gamę i głębię produktów, wiarygodność oraz stabilność finansową.”


Raport Ovum ocenił ośmiu dostawców chmurowych rozwiązań contact center pod kątem technologii, realizacji wizji i wpływów rynkowych. Suma ocenianych kryteriów stanowiła podstawę do określenia danego dostawcy jako „lidera”, „pretendenta” lub „naśladowcę”. Genesys był jednym z trzech dostawców określonych mianem lidera, przy czym w procesie oceny wzięto pod uwagę więcej niż jedno rozwiązanie chmurowe. Zarówno Genesys PureCloud™, jak i PureConnect oraz PureEngage otrzymały wysokie noty.


Zgodnie z raportem, „Genesys wyprzedza większość firm oferujących rozwiązania chmurowe obsługi klienta dzięki szerokiej obecności globalnej – firma chwali się, że jest w stanie oferować wsparcie dla każdego agenta w dowolnym miejscu na świecie.”


W raporcie Ovum doceniono także wszechstronność oferty firmy w zakresie rozwiązań promujących zaangażowanie klienta i pracownika oraz możliwości optymalizacji biznesowej, jak i silne strony wszystkich trzech najważniejszych produktów chmurowych Genesys.


„Organizacje pragnące wdrożyć chmurowe rozwiązania contact center mają do dyspozycji całą gamę dojrzałych, kompleksowych rozwiązań Genesys” – powiedział Ken Landoline, główny analityk w dziale Customer Engagement w Ovum. – „Dzięki skalowalnej i sprawdzonej architekturze, Genesys zajmuje bardzo silną pozycję na rynku i jest w stanie zaspokajać potrzeby klientów każdego rozmiaru, ze wszystkich branż dookoła świata.”


*Ovum Decision Matrix: Selecting a Multichannel Cloud Contact Center Solutions, 2017-2018, Ken Landoline, 27 listopada 2017.


O Matrycy Decyzyjnej Ovum

Matryca Decyzyjna Ovum porównuje wiodące rozwiązania w kategoriach poświęconych największym przedsiębiorstwom na rynku i określonym sektorom rynkowym, znacznie redukując ilość czasu i ryzyko związane z zakupem produktów i usług. Ovum oferuje zestaw sprawdzonych wskaźników, które pomagają kierownikom działów IT szybko podejmować właściwe decyzje. Matrycę Decyzyjną Ovum dopełnia interaktywne narzędzie, które pozwala klientom na dostosowanie struktury matrycy do swoich własnych potrzeb.


O Ovum

Ovum to wiodąca na rynku firma zajmująca się przetwarzaniem danych, badaniami i doradztwem, której celem jest pomaganie dostawcom usług cyfrowych oraz ich partnerom technologicznym w budowaniu sukcesu w globalnej, cyfrowej gospodarce. Dzięki 150 analitykom i konsultantom zrzeszonym z Ovum dookoła świata, firma jest w stanie oferować ekspercką analizę i strategiczną wiedzę w sektorach IT, telekomunikacji i mediów. Założona w 1985 r. firma Ovum posiada jeden z najbardziej doświadczonych zespołów analitycznych w branży i stanowi renomowane źródło wiedzy i wparcia dla liderów biznesowych, CIO, sprzedawców, dostawców usług i innych osób poszukujących kompleksowych, precyzyjnych i specjalistycznych danych rynkowych, raportów badawczych i usług doradczych. Posiadając 23 biura na 6 kontynentach, Ovum oferuje prawdziwie globalną perspektywę monitorowania rynku technologii, komunikacji i mediów oraz zapewnia swoim klientom dogłębne informacje i materiały pomocnicze, takie jak narzędzia usprawniające bieg pracy, ankiety, oceny rynku, audyty technologiczne i opinie.


Ovum stanowi część sekcji Business Intelligence w Informa plc, wiodącej grupie zajmującej się analityką biznesową, publikacjami akademickimi, zbieraniem wiedzy i organizacją imprez branżowych, notowaną na giełdzie w Londynie.


O Genesys

Genesys® każdego roku wspiera ponad 25 miliardów doskonałych interakcji z klientami. Nasz sukces jest owocem codziennego usprawniania komunikacji pracowników i klientów we wszystkich kanałach kontaktu. Ponad 10 000 firm z przeszło 100 krajów zaufało naszej najlepszej w branży platformie, która pomaga uzyskiwać znakomite wyniki biznesowe i tworzyć długofalowe relacje. Łączymy najlepsze technologie z ludzką pomysłowością — tworzymy rozwiązania, jakich oczekują nasi klienci, odzwierciedlające naturalne metody komunikacji. Nasze czołowe rozwiązania obsługują prawdziwą komunikację typu omnichannel i sprawdzają się świetnie w każdym kanale kontaktu — lokalnie i w chmurze. Poznaj prawdziwą i jedynie słuszną naturę komunikacji: płynną, instynktowną i bogatą funkcjonalnie. Odwiedź stronę genesys.com/pl na Twitterze, Facebooku, YouTube, LinkedIn i blogu firmy Genesys.

/content/files/3/5/5863494ae581263ce4877c8a341825b133ea8d06.png_t_main.jpg

Genesys

Genesys każdego roku wspiera ponad 25 miliardów interakcji z klientami u ponad 10 000 firm z całego świata. Dostawca najlepszej w branży platformy obsługi klienta. Jest jedyną firmą, którą czołowi analitycy branżowi uważają za lidera w dziedzinie zarówno...