Centrum wiedzy

Proces: Świadczenie usług

W tym miejscu dowiesz się wszystkiego o rozwiązaniach informatycznych stosowanych w usługach. Poznaj systemy informatyczne dla usług. Dowiedz się kim są dostawcy systemów dla usług. Codziennie nowe informacje, interesujące materiały oraz dane nt. rynku systemów i aplikacji IT w Polsce. Mamy nadzieję, że staną się one inspiracją i pomocą w podejmowanych przez Ciebie decyzjach IT.

System dla usług

Systemy dla usług to technologia informatyczna, która umożliwia obsługę procesu świadczenia usług, w takich obszarach jak: pozyskiwanie klienta, ofertowanie, sprzedaż, zapasy magazynowe, zarządzanie projektem i zarządzanie projektami, obsługa zleceń serwisowych, harmonogramowanie czasu pracy, ewidencja czasu pracy, rozliczanie czasu pracy.   

Rodzaje systemów dla usług

Pośród wielu rodzajów systemów i aplikacji dla usług, wyróżnić należy:

  • ERP dla usług,
  • Zarządzanie serwisem w terenie [FSM],
  • Zarządzanie projektami [PMS],
  • Planowanie czasu pracy [Scheduling Software].
Zastosowanie systemów dla usług

Rozwiązania informatyczne dla usług powinny być wykorzystywane w każdym przedsiębiorstwie i organizacji, gdzie podstawą funkcjonowania jest świadczenie usług dla klientów wewnętrznych i zewnętrznych. Funkcjonalność informatycznych systemów dla usług może dotyczyć takich obszarów jak np.:

  • zarządzanie projektem,
  • realizacja serwisu w terenie,
  • koszty usług,
  • planowanie i organizacja pracy,
  • obsługa zakupów,
  • zarządzanie zapasami,
  • rozliczenie i fakturowanie usług,
  • koszty podróży służbowych, koszty delegacji.
Korzyści z systemów dla usług

Do podstawowych korzyści z wdrożenia systemu dla usług zaliczyć należy:

  • wsparcie procesu sprzedażowego,
  • zwiększenie efektywności współpracy z dostawcami,
  • zwiększenie kontroli nad działaniami ekip serwisowych w terenie,
  • poprawa komunikacji,
  • zgromadzenie danych o projekcie w jednym miejscu,
  • zarządzanie czasem w pracy,
  • wielowymiarowe dane i analizy klientów.

Artykuły

TRZY PUNKTY ZWROTNE W BRANŻY PRZEMYSŁOWEJ W ROKU 2018

TRZY PUNKTY ZWROTNE W BRANŻY PRZEMYSŁOWEJ W ROKU 2018

Obsługa internetu rzeczy, produkcja w modelu bardziej skoncentrowanym na usługach, przełom w druku 3D z punktu widzenia korzyści biznesowych – to trzy prawdopodobne punkty zwrotne roku 2018.ANTONY BOURNE, GLOBAL INDUSTRY DIRECTOR OF HIGH-TECH AND INDUSTRIAL MANUFACTURING, IFS

Usługi Profesjonalne, przewodnik inwestora ERP

Usługi Profesjonalne, przewodnik inwestora ERP

Dla zainteresowanych przygotowaliśmy przewodnik. Dzięki niemu możesz przygotować się do wdrożenia systemu ERP. Materiał jest darmowy dla naszych użytkowników.

Multimedia

Case Studies

Praca staje się łatwiejsza

Zamiast ręcznego wprowadzania danych finansowych, tworzenia zestawień, wyszukiwania potrzebnych informacji - system, który zajmuje się...

CROWE HORWATH USPRAWNIA OUTSOURCING USŁUG...

Firma Crowe Horwath, specjalizująca się w outsourcingu usług księgowych, wdrożyła system IFS Applications™ w celu usprawnienia obsługi...

White Papers

IFS APPLICATIONS - Sektor...

Zarządzaj przyszłością, a nie przeszłością.IFS Applications pozwala trzymać rękę na pulsie wydarzeń. Dzięki udostępnianiu istotnych informacji...

Większa wydajność, mniej przestojów,...

IFS APPLICATIONS™ –  Rozwiązanie wspierające strategiczne zarządzanie majątkiem przedsiębiorstwa.Globalizacja, deregulacja, popyt na...