Artykuły

Wpisz wyszukiwane słowo lub frazę oraz, w razie potrzeby, wybierz dodatkowe parametry wyszukiwania poniżej.

Czy nasz klient chce być zachwycany? Mierzenie jakości obsługi klienta.

Obudzony w środku nocy, każdy menadżer contact center z pewnością potrafi wymienić przynajmniej trzydzieści różnych metryk jakości obsługi klienta w contact center. Mierzymy kilkanaście różnych parametrów, śledzimy wydajność i przygotowujemy raporty. A prezesi oraz – co gorsza – nasi klienci i tak nie chcą tego docenić!

Technologiczny misz-masz - efekty porządków na półce z narzędziami

Sente w Rotopino.pl

Rotopino.pl to lider internetowej sprzedaży szerokiej oferty elektronarzędzi dla profesjonalistów i majsterkowiczów. Przez ponad 15 lat funkcjonowania, działalność przedsiębiorstwa zdążyła wyjść poza granice Polski, obejmując swoim zasięgiem również inne kraje Unii Europejskiej takie jak Francja, Niemcy, Włochy, Hiszpania, Holandia.

Rotopino.pl dysponuje nowoczesnym centrum logistyczno-magazynowym, zapewniającym płynność dostaw i gwarantującym bezpieczeństwo realizacji zamówień. Ponad to, dystrybutor zapewnia serwis zarówno posprzedażowy, jak i gwarancyjny oraz fachowe doradztwo - na każdym etapie realizacji zamówienia.

Sales & Operations Planning nie tylko dla dużych

Każdy biznes opiera się na planowaniu. I choć firmy planują od stuleci, proces ten wciąż przebiega mało automatycznie. Nie zmienił tego nawet silny rozwój informatyki w XX wieku. Systemy Sales & Operations Planning są trudno dostępne. Rynek nie znosi jednak próżni, dlatego i średnie przedsiębiorstwa zyskują dziś narzędzie, które zmieni ich sposób zarządzania zasobami i produkcją.

Yin i yang - sprzedaż i zaopatrzenie

Wykorzystanie zintegrowanych systemów zarządzania jest standardem dla wielu branż, przede wszystkim dlatego, że wpływa ono znacząco na poprawę konkurencyjności biznesu. Dotyczy to także firm zajmujących się importem i dystrybucją materiałów budowlanych, armatury łazienkowej i artykułów metalowych. Kilkudziesięciu importerów z tej branży postanowiliśmy zapytać o to, w jaki sposób organizują pracę działów zaopatrzenia i sprzedaży.

Wyniki naszego badania pokazują, że tylko 15% ankietowanych firm nie używa jeszcze zintegrowanych systemów do zarządzania. Ale czy pozostali na pewno wykorzystują w pełni możliwości narzędzia, w które zainwestowali? Przyjrzyjmy się bliżej, w jaki sposób badane firmy organizują swoją pracę w zakresie zamawiania oraz dystrybuowania towarów.

CRM - wystaw obecnego klienta na pierwszy plan

Czy potrafisz zaangażować swoich obecnych klientów do dalszych kontaktów z Tobą i Twoją usługą lub produktem? Pozyskanie nowego klienta jest kilkukrotnie droższe od aktywizacji nowego. Nie każdy biznes wykorzystuje ten fakt. Sprawdź, jak z CRM możesz zaangażować swoich obecnych klientów.


Siła obecnego klienta


Powód, dla którego pozyskanie sprzedaży u obecnego klienta jest tańsze niż u nowego, jest prozaiczny. Przede wszystkim, skoro coś już u Ciebie kupił, częśc decyzji zakupowej, opartej na zaufaniu została już podjęta (zakładamy, że klient nie zraził się do Twojego produktu/usługi po pierwszym kontakcie). Poznał Cię, a Twoim zadaniem jest jedynie zachęcenie go do ponownego zakupu. Ponieważ nie musisz zgadywać kim jest i masz już jakieś dane, jest to tańsze.