Artykuły

Wpisz wyszukiwane słowo lub frazę oraz, w razie potrzeby, wybierz dodatkowe parametry wyszukiwania poniżej.

Klient to strategia

„Klient stanowi najważniejszą wartość naszej organizacji, dlatego należy o niego dbać i bardzo proaktywnie zabiegać. Musimy przekonać go, że nie zawiedzie się wybierając naszą firmę, a wieloletnia współpraca jest korzystna dla obu stron.” Rozmawiając z prezesami firm często słyszę takie deklaracje. Jednak zadziwiająco rzadko przekładają się one na realne doświadczenia klientów. Jak wdrożyć filozofię „klient centricity” w firmie?

Czy nasz klient chce być zachwycany? Mierzenie jakości obsługi klienta.

Obudzony w środku nocy, każdy menadżer contact center z pewnością potrafi wymienić przynajmniej trzydzieści różnych metryk jakości obsługi klienta w contact center. Mierzymy kilkanaście różnych parametrów, śledzimy wydajność i przygotowujemy raporty. A prezesi oraz – co gorsza – nasi klienci i tak nie chcą tego docenić!

Dlaczego prezentacje systemów ERP przynoszą niezamierzone skutki?

Wdrożenie systemu ERP to trudne zadanie. W zdaniu tym nie ma nic nowego. Wszyscy ci, którzy mają to za sobą, wiedzą o tym aż nadto doskonale. Wszyscy ci, którzy przymierzają się do tego zadania, zapewne nasłuchali się już wystarczająco dużo i wcale nie jest im do śmiechu. Gdziekolwiek zajrzeć tam setki porad, materiałów marketingowych, argumentów dostawców i racji użytkowników. Jak w tym wszystkim się odnaleźć? Szum informacyjny wokół systemów ERP, metod ich wyboru, a potem wdrażania jest na tyle duży, że część przedsiębiorstw robi to po prostu po swojemu. Wykorzystuje do tego celu swoje zasoby informatyków, treści w Internecie, procedury zakupowe i zdrowy rozsądek.

Technologiczny misz-masz - efekty porządków na półce z narzędziami

Sente w Rotopino.pl

Rotopino.pl to lider internetowej sprzedaży szerokiej oferty elektronarzędzi dla profesjonalistów i majsterkowiczów. Przez ponad 15 lat funkcjonowania, działalność przedsiębiorstwa zdążyła wyjść poza granice Polski, obejmując swoim zasięgiem również inne kraje Unii Europejskiej takie jak Francja, Niemcy, Włochy, Hiszpania, Holandia.

Rotopino.pl dysponuje nowoczesnym centrum logistyczno-magazynowym, zapewniającym płynność dostaw i gwarantującym bezpieczeństwo realizacji zamówień. Ponad to, dystrybutor zapewnia serwis zarówno posprzedażowy, jak i gwarancyjny oraz fachowe doradztwo - na każdym etapie realizacji zamówienia.

Sales & Operations Planning nie tylko dla dużych

Każdy biznes opiera się na planowaniu. I choć firmy planują od stuleci, proces ten wciąż przebiega mało automatycznie. Nie zmienił tego nawet silny rozwój informatyki w XX wieku. Systemy Sales & Operations Planning są trudno dostępne. Rynek nie znosi jednak próżni, dlatego i średnie przedsiębiorstwa zyskują dziś narzędzie, które zmieni ich sposób zarządzania zasobami i produkcją.