Artykuły

Wpisz wyszukiwane słowo lub frazę oraz, w razie potrzeby, wybierz dodatkowe parametry wyszukiwania poniżej.

Automatyzacja procesów handlowo-magazynowych dzięki enova365

Efektywne zarządzanie procesami handlowymi oraz łańcuchem dostaw  jest konieczne dla osiągnięcia sukcesu na rynkach zarówno BTB jak i B2C. Zintegrowane zarządzanie na miarę XXI wieku obejmuje pełny cykl życia produktu: począwszy od producenta, poprzez dostawców, skończywszy na klientach.

Każdy z tych elementów musi być ściśle kontrolowany i coraz częściej automatyczny.  Wyeliminowanie błędów pojawiających się ze względu na czynnik ludzki staje się niezbędne dla bezpieczeństwa transakcji. W branży e-commerce gdzie sprzedaż odbywa się 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu, automatyzacja procesów jest niezwykle istotna by zredukować zaangażowanie pracowników.

Jak zwiększyć konwersję w sklepie internetowym poprzez wprowadzenie obsługi typu omnichannel?

Gwałtowny postęp technologiczny dramatycznie zmienianawyki komunikacyjne konsumentów. Popularność smartfonów, mediówspołecznościowych i komunikatorów internetowych, powszechny dostęp do nowychtechnologii sprawia, że klienci oczekują od firm pełnej dostępności. A wdzisiejszych czasach dostępność nie oznacza bliskości do fizycznej placówkifirmy czy możliwości kontaktu przez telefon. Klienci chcą rozwiązywać swojesprawy w aplikacjach mobilnych, czatować w konsultantami w sieci lub szybkouzyskać odpowiedź na wiadomość wysłaną przez Facebooka. 

Klient to strategia

„Klient stanowi najważniejszą wartość naszej organizacji, dlatego należy o niego dbać i bardzo proaktywnie zabiegać. Musimy przekonać go, że nie zawiedzie się wybierając naszą firmę, a wieloletnia współpraca jest korzystna dla obu stron.” Rozmawiając z prezesami firm często słyszę takie deklaracje. Jednak zadziwiająco rzadko przekładają się one na realne doświadczenia klientów. Jak wdrożyć filozofię „klient centricity” w firmie?

Czy nasz klient chce być zachwycany? Mierzenie jakości obsługi klienta.

Obudzony w środku nocy, każdy menadżer contact center z pewnością potrafi wymienić przynajmniej trzydzieści różnych metryk jakości obsługi klienta w contact center. Mierzymy kilkanaście różnych parametrów, śledzimy wydajność i przygotowujemy raporty. A prezesi oraz – co gorsza – nasi klienci i tak nie chcą tego docenić!

Dlaczego prezentacje systemów ERP przynoszą niezamierzone skutki?

Wdrożenie systemu ERP to trudne zadanie. W zdaniu tym nie ma nic nowego. Wszyscy ci, którzy mają to za sobą, wiedzą o tym aż nadto doskonale. Wszyscy ci, którzy przymierzają się do tego zadania, zapewne nasłuchali się już wystarczająco dużo i wcale nie jest im do śmiechu. Gdziekolwiek zajrzeć tam setki porad, materiałów marketingowych, argumentów dostawców i racji użytkowników. Jak w tym wszystkim się odnaleźć? Szum informacyjny wokół systemów ERP, metod ich wyboru, a potem wdrażania jest na tyle duży, że część przedsiębiorstw robi to po prostu po swojemu. Wykorzystuje do tego celu swoje zasoby informatyków, treści w Internecie, procedury zakupowe i zdrowy rozsądek.