Rejestracja na webinarium

Producent saun nowym klientem Novacura

Firma Tylö AB, będąca czołowym producentem saun, natrysków i łaźni parowych, została nowym klientem firmy Novacura. Tylö  projektuje i produkuje swoje urządzenia we własnym zakładzie w Halmstad, zajmującym 20000 m2. Firma zgłosiła się do Novacura z prośbą o pomoc w uporządkowaniu procesów logistycznych.

Aby zarejestrować się na webinarium musisz być zalogowany/zarejestrowany.

Producent saun nowym klientem Novacura

Firma Tylö AB, będąca czołowym producentem saun, natrysków i łaźni parowych, została nowym klientem firmy Novacura. Tylö  projektuje i produkuje swoje urządzenia we własnym zakładzie w Halmstad, zajmującym 20000 m2. Firma zgłosiła się do Novacura z prośbą o pomoc w uporządkowaniu procesów logistycznych.

- Skorzystaliśmy z pomocy specjalistów z Novacura, by usprawnić i ujednolicić nasze procesy logistyczne w produkcji oraz magazynie. Zaproponowane nam rozwiązanie mobilne rozszerzy nasze możliwości, co pomoże sprostać wymaganiom klientów w zakresie szybkich i dokładnych dostaw – mówi Emil Tambolas, Manager IT w Tylö. –Widzimy ogromną potrzebę wprowadzenia zmian w istniejącym w naszej firmie systemie biznesowym. Wiemy także, że w przyszłości będziemy potrzebować większej elastyczności, ponieważ mamy coraz większą liczbę klientów niebędących dealerami. Wymagać to będzie większej liczby mniejszych dostaw. Inteligentna, mobilna platforma jest ważnym narzędziem do efektywnego zarządzania taką zmianą.


  Dla Tylö liczyło się także to, że Novacura Flow doskonale współdziała z funkcjonującym w firmie biznesowym systemem Jeeves.

- Wszystkie funkcjonalności, które do tej pory uruchomiliśmy na platformie Novacura, działają naprawdę dobrze. Jedną z głównych zalet aplikacji jest to, że możemy stopniowo, po kolei, przenosić poszczególne procesy biznesowe. Nie zaburza to działania innych funkcji systemu ani nie wymaga ich dostosowywania – dodaje Emil Tambolas.


Tambolas dostrzega ogromny potencjał zastosowania Novacura Flow w dłuższej perspektywie działalności przedsiębiorstwa – jego zdaniem, dzięki wsparciu procesów, które zapewnia aplikacja, Tylö będzie w stanie zaoferować swoim klientom bardzo konkretne korzyści.

- Zamierzamy przenieść do Flow więcej procesów biznesowych. Możliwość prostego, intuicyjnego zarządzania naszymi procesami przez użytkowników na mobilnej i elastycznej platformie stanowi dużą zaletę Flow. Widzimy także ogromny potencjał w zastosowaniu portalu do procesów zewnętrznych, do których aktualnie używamy rozwiązań VPN lub Citrix – podsumowuje Tambolas. – Okres zwrotu z inwestycji jest bardzo krótki, szacujemy, że wyniesie on mniej niż 12 miesięcy – dodaje.