Aktualności

Wpisz wyszukiwane słowo lub frazę oraz, w razie potrzeby, wybierz dodatkowe parametry wyszukiwania poniżej.

IFS upraszcza obsługę klienta za pomocą rozwiązania IFS Customer Engagement

Wielokanałowe,  zarządzane przez sztuczną inteligencję centrum obsługi klienta zwiększa  komfort klientów poprzez  integrację z rozwiązaniem IFS Zarządzanie Serwisem w Terenie (IFS FSM),  systemem IFS Applications oraz oprogramowaniem innych firm

Genesys liderem rynku wielokanałowych chmurowych rozwiązań obsługi klienta w raporcie niezależnej firmy analitycznej

Ovum wskazuje duże możliwości techniczne i zaawansowane funkcje całego portfolio rozwiązań chmurowych Genesys jako główne czynniki dominacji rynkowej firmy

SAN FRANCISCO—14 grudnia 2017 r. — Genesys® (www.genesys.com/pl), globalny lider w dziedzinie kompleksowej, wielokanałowej obsługi klienta, rozwiązań contact center i optymalizacji procesów biznesowych, został określony liderem w Matrycy Decyzyjnej Ovum 2017-2018. W raporcie Selecting a Multichannel Cloud Contact Center Solution Ovum opisuje Genesys jako dostawcę o największym spośród ocenianych firm wpływie rynkowym.


EDI w ERP dzięki umowie partnerskiej Hicron i Data Interchange

Spółki  Hicron i Data Interchange nawiązały współpracę biznesową, której celem  jest możliwość oferowania zintegrowanych wdrożeń SAP ERP i rozwiązań  EDI. W wyniku tej kooperacji klienci obu firm mogą liczyć na  komplementarność oferowanych usług, a tym samym – na lepsze pokrycie ich  potrzeb i krótszy czas implementacji.