Rejestracja na webinarium

Westwing stawia na Microsoft Dynamics NAV w zarządzaniu kluczowymi obszarami działalności firmy

Westwing Home & Living Sp. z o.o., właściciel portalu westwing.pl, oferuje szeroki wybór ekskluzywnych mebli i dodatków wnętrzarskich. Firma jest jednym z liderów sprzedaży w swojej kategorii, który obecnie gromadzi 1,8 mln. użytkowników i rozwija się w rocznym tempie na poziomie 20%. Podstawę informatyczną działalności firmy w obszarze księgowości i zakupów zapewnia system Microsoft Dynamics NAV 2016. Za utrzymanie i rozwój części systemu obsługującego pierwszy w Europie sklep stacjonarny marki odpowiada firma JCommerce

Aby zarejestrować się na webinarium musisz być zalogowany/zarejestrowany.

Westwing stawia na Microsoft Dynamics NAV w zarządzaniu kluczowymi obszarami działalności firmy

Westwing Home & Living Sp. z o.o., właściciel portalu westwing.pl, oferuje szeroki wybór ekskluzywnych mebli i dodatków wnętrzarskich. Firma jest jednym z liderów sprzedaży w swojej kategorii, który obecnie gromadzi 1,8 mln. użytkowników i rozwija się w rocznym tempie na poziomie 20%. Podstawę informatyczną działalności firmy w obszarze księgowości i zakupów zapewnia system Microsoft Dynamics NAV 2016. Za utrzymanie i rozwój części systemu obsługującego pierwszy w Europie sklep stacjonarny marki odpowiada firma JCommerce

Sklep internetowy oferuje ponad 150 kampanii sprzedażowych miesięcznie, w których jest publikowane 30 tys. różnych produktów z obszaru home&living. Wszystkie produkty sprzedawane są w limitowanych ilościach i dostępne krótkoterminowo – do kilku dni. Codziennie na stronie pojawia się ok. 1000 nowych produktów z rabatami sięgającymi nawet 70%. Mając na uwadze dalszy rozwój, firma podjęła decyzję o utworzeniu pierwszej placówki stacjonarnej zlokalizowanej w Warszawie. W tym przypadku Westwing również postawił na system Microsoft Dynamics NAV, powierzając jego utrzymanie firmie JCommerce. Poza bieżącym wsparciem obsługi systemu, eksperci firmy wykonają także analizę funkcjonalną, której celem jest identyfikacja procesów i maksymalne wykorzystanie możliwości systemu. Projekt rozpoczął się w marcu br.

„Mamy nadzieję, że przy odpowiedniej konfiguracji i dostosowaniu systemu Microsoft Dynamics NAV do potrzeb firmy, możliwe będzie usprawnienie procesów zachodzących w całym przedsiębiorstwie oraz uzyskanie dostępu do aktualnych, kompletnych i dokładnych danych” – mówi Marta Pogorzelska, Dyrektor Operacyjna w Westwing Home & Living.

„Rozumiemy potrzeby sektora handlu detalicznego i konieczność angażowania klientów w różnych kanałach kontaktu, niezależnie od tego czy jest to e-commerce, czy placówki stacjonarne. Microsoft Dynamics NAV został tak zaprojektowany, by elastycznie dostosowywać się do zmian skali działania i zapewniać wsparcie w zakresie unikalnych wymagań firm z tego sektora – podkreśla Justyna Klimuk, Microsoft Dynamics Business Group Lead w polskim oddziale Microsoft.

Z systemu korzysta obecnie 30 użytkowników. Obsługuje on kluczowe obszary działalności firmy, takie jak, zakupy i księgowość. Planowane jest również uruchomienie kolejnych standardowych funkcjonalności systemu NAV, które pozwolą na usprawnienie pracy.

„System Microsoft Dynamics NAV i LS Retail zapewnia kompleksową obsługę firm z sektora handlu detalicznego uwzględniając również specyfikę sprzedaży e-commerce. Obok przyjaznego środowiska pracy dla użytkownika, rozwiązanie charakteryzuje się wysoką elastycznością i dostosowuje się do naszego wzrostu. Właśnie dlatego podjęliśmy decyzję o wzbogaceniu funkcjonalności w obszarze optymalizacji logistyki oraz zarządzania cenami i promocjami. Planujemy wprowadzenie modułu „towar na zamówienie klienta z uwzględnieniem wybranej przez niego specyfikacji, a także optymalizację procesów przyjęcia i weryfikacji dostawy oraz drukowania etykiet produktowych” – dodaje Marta Pogorzelska.

„Prace rozwojowe mają być również prowadzone w kierunku usprawnienia wymiany danych pomiędzy systemami funkcjonującymi w przedsiębiorstwie, poprzez zastąpienie integracji opartej na plikach CSV, automatycznymi interfejsami, działającymi online (webservice). Usprawniona zostać ma również obsługa przyjęć oraz wydań w sklepie stacjonarnym poprzez wprowadzenie kolektorów danych. Projekt zakłada także bieżące wsparcie klienta, zarówno w zakresie MS Dynamics NAV, jak i LS Retail” – podsumowuje Andrzej Krawiec, ERP Technical Expert w JCommerce.