Rejestracja na webinarium

IFS liderem w raporcie „Gartner 2017 Magic Quadrant for Field Service Management”

IFS na czołowej pozycji pod względem zdolności do realizacji

Firma IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, zdobyła tytuł lidera w raporcie „Magic Quadrant” firmy Gartner na rok 2017 w kategorii zarządzania usługami serwisowymi w terenie.

W raporcie agencji Gartner firma IFS została uznana za lidera ze względu na „zdolność do realizacji” („ability to execute”) oraz „wizjonerskie podejście” („completeness of vision”). Firma IFS zdobyła najwyższą pozycję w rankingu ze względu na „zdolność do realizacji”.


Aby zarejestrować się na webinarium musisz być zalogowany/zarejestrowany.

IFS liderem w raporcie „Gartner 2017 Magic Quadrant for Field Service Management”

IFS na czołowej pozycji pod względem zdolności do realizacji

Firma IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, zdobyła tytuł lidera w raporcie „Magic Quadrant” firmy Gartner na rok 2017 w kategorii zarządzania usługami serwisowymi w terenie.

W raporcie agencji Gartner firma IFS została uznana za lidera ze względu na „zdolność do realizacji” („ability to execute”) oraz „wizjonerskie podejście” („completeness of vision”). Firma IFS zdobyła najwyższą pozycję w rankingu ze względu na „zdolność do realizacji”.


Zarządzanie serwisem w terenie to kwestia, która jest bardzo ważna dla firmy IFS. Już po raz trzeci z rzędu zdobyliśmy tytuł lidera w raporcie Magic Quadrant, a tym razem zajęliśmy również najwyższą pozycję w rankingu na 2017 rok ze względu na zdolność do realizacji. Dowodzi to, że nasze starania nad rozwijaniem produktów ściśle związane z potrzebami branżowymi przynoszą efekty” – powiedział Mark Brewer, Global Industry Director for Service Management w korporacji IFS. „Wzmacniając naszą pozycję w dziedzinie zarządzania usługami serwisowymi w terenie (FSM) podkreślamy, że firma IFS pomaga przedsiębiorstwom usprawnić obsługę klientów, zwiększyć rentowność i lepiej wyróżnić swoją ofertę usługową wśród konkurencji. Nadal będziemy inwestować w rozwój naszych rozwiązań w tej dziedzinie, co będzie korzystne dla ich odbiorców”.

Firma IFS w ciągu ostatniego roku podjęła kilka kluczowych inicjatyw mających na celu maksymalizację wartości oferty związanej z zarządzaniem serwisem w terenie. Należą do nich:

•Nabycie firm serwisowych Field Service Management, mplsystems i WorkWave, co pozwoliło na znaczne poszerzenie oferty naszych usług w skali globalnej;

•Wprowadzenie na rynek rozwiązania do zarządzania serwisem w terenie IFS FSM 5.7, które oprócz inteligentnych funkcji i wygodnego interfejsu użytkownika wyróżnia się też obsługą internetu rzeczy;

•Dalszy rozwój rozwiązań IFS FSM w celu doskonalenia obsługi kluczowych procesów i zwiększania mobilności – od specyficznej funkcjonalności i przepływów pracy w strukturze pionowej po wdrażanie szablonów i dokumentację szkoleniową;

•Inwestowanie w nowe technologie zwiększające produktywność, wydajność i opłacalność działalności naszych klientów, a także rozwijające ich oferty usługowe.

Do klientów firmy IFS w obszarze zarządzania serwisem w twrenie należą między innymi przedsiębiorstwa Auto Windscreens, Cubic Transportation Systems, Kyocera, Polygon, Eickhoff, Makino i Sartorius.

W raporcie Magic Quadrant dotyczącym zarządzania usługami serwisowymi w terenie, który został opublikowany we wrześniu 2017 roku, agencja Gartner oceniła przychód ze sprzedaży gotowych rozwiązań FSM (obejmując przychody z obsługi technicznej i usług serwisowych) na blisko 2,07 miliarda dolarów w liczącym 12 miesięcy okresie zakończonym w marcu 2017 roku (co oznacza blisko 21% wzrostu względem roku 2016).

Zgodnie z raportem agencji Gartner „Liderzy branżowi wyróżniają się wizją kształtującą rynek, w której rozwiązania technologiczne pomagają usługodawcom realizować cele biznesowe. Firmy uznane za liderów posiadają zdolność wprowadzania swojej wizji w życie za pomocą produktów, usług i korzyści czerpanych za ich pomocą w postaci przychodów i zysków. Mają również wiele referencji pochodzących z różnych obszarów geograficznych i gałęzi przemysłu. Liderzy charakteryzują się udanymi, potwierdzonymi wdrożeniami rozwiązań na terenie Ameryki Północnej, obszaru EMEA oraz regionie Azji i Pacyfiku u renomowanych klientów z różnych branż, które mogą obsługiwać co najmniej 2000 użytkowników. Takie firmy muszą się wyróżniać: wykorzystywaniem natywnych mechanizmów do planowania, skalowalnych do wykorzystania przez tysiące techników; skutecznymi i innowacyjnymi technologiami wspierającymi zarządzanie usługami serwisowymi (obsługa internetu rzeczy, systemy współpracy, uczenie maszynowe, czatboty); obsługą – bezpośrednio lub przez partnerów – wszystkich sześciu kategorii FSM; wieloma udanymi integracjami z systemami zarządzania (zwłaszcza ERP i CRM) od różnych dostawców; wieloma wdrożeniami w modelach wielodostępowych. Inni dostawcy porównują swoje wyniki względem osiągnięć liderów i starają się naśladować ich podejście i strategię. Liderzy charakteryzują się silną pozycją rynkową opartą na posiadanym zapleczu i wpływają na trendy sprzedażowe w dziedzinach, w których są oceniane. Użytkownicy oprogramowania liderów często uważają, że te produkty pomagają im w zachowaniu konkurencyjności”.*

*Gartner, Magic Quadrant for Field Service Management, Jim Robinson, Michael Moaz, Jason Wong, 27 września 2017 roku.

Firma Gartner nie promuje żadnych dostawców, produktów ani usług opisanych w swoich publikacjach badawczych, a także nie zachęca użytkowników rozwiązań technologicznych do wybierania tylko tych dostawców, którzy otrzymali najwyższe oceny lub inne oznaczenia. Publikacje badawcze firmy Gartner zawierają opinie działu badań firmy Gartner i nie należy ich interpretować jako potwierdzenia faktów. W zakresie tego badania firma Gartner zrzeka się wszelkich gwarancji wyraźnych lub dorozumianych, włącznie z wszelkimi gwarancjami przydatności handlowej lub przydatności do określonego celu.