Artykuły

Rekrutacja w dobie Internetu

Rekrutacja w dobie Internetu

Era tradycyjnego marketingu dobiega końca. Pomimo tego, że największe firmy zbudowały poprzez jego efektywne wykorzystanie swoje imperia, aby dostosować się do rynku wyrównanych szans, będą musiały się zmienić. Klienci mają już dość utrudniania im życia poprzez agresywną reklamę. Skutecznie blokują przekaz, poszukując na własną rękę potencjalnych informacji.
 
Nowa fala firm odnoszących sukcesy dzięki nowemu narzędziu marketingowemu, jakim jest marketing przychodzący nadejdzie prędzej czy później. Można by w tym momencie zasugerować pytanie – czy Twoja firma będzie jedną z nich?
 
Aby zmienić działania marketingowe organizacji, musi się także zmienić rekrutacja pracowników za nie odpowiedzialnych. Jak więc rekrutować? Należy oprzeć się na kilku podstawowych wytycznych, dotyczących cech przyszłych pracowników:
 
 
Obywatel Internetu
Internet można przyrównać do domu. Niektórzy z nas mają smykałkę do majsterkowania, potrafią naprawić różne, wynikające z eksploatacji usterki, inni nie. W Internecie można by ich podzielić na dwie grupy. Obywatele cyfrowego świata to urodzeni internauci, obeznani z siecią, potrafią posługiwać się językiem Internetu. Opozycją dla nich są turyści cyfrowego świata, którzy wpadają do niego okazyjnie, szukając informacji, nie będąc specjalnie zaznajomionymi z językiem sieci...