Rejestracja na webinarium

Obsługa wniosków z programu "Rodzina 500+" od DomDaty

Opracowany przez DomDatę system nosi nazwę Ferryt eWniosek i został zbudowany jako uniwersalne rozwiązanie do obsługi procesów handlowych i posprzedażowych, realizowanych za pośrednictwem Internetu. Obecnie jego funkcjonalność została poszerzona tak, aby umożliwić bankom szybsze zbieranie dużej liczby wniosków o świadczenia wychowawcze z programu: „Rodzina 500+”.

Aby zarejestrować się na webinarium musisz być zalogowany/zarejestrowany.

Obsługa wniosków z programu "Rodzina 500+" od DomDaty

Opracowany przez DomDatę system nosi nazwę Ferryt eWniosek i został zbudowany jako uniwersalne rozwiązanie do obsługi procesów handlowych i posprzedażowych, realizowanych za pośrednictwem Internetu. Obecnie jego funkcjonalność została poszerzona tak, aby umożliwić bankom szybsze zbieranie dużej liczby wniosków o świadczenia wychowawcze z programu: „Rodzina 500+”.

Jak to działa?

Osoby zainteresowane złożeniem wniosku o świadczenie wychowawcze logują się do systemu bankowości internetowej swojego banku, gdzie mogą skorzystać ze specjalnego formularza programu 500+. Formularz jest udostępniany także w aplikacjach mobilnych. Po wprowadzeniu niezbędnych informacji, dane wnioskującego trafiają do ministerialnego portalu Emp@tia, a dalej do właściwych organów administracji prowadzących wypłatę świadczeń. Po pozytywnej weryfikacji wniosków, przyznane świadczenia trafiają wprost na – określony podczas wypełniania formularza – rachunek klienta banku.

"Jedną z bolączek, jakie trapią internetowe kanały komunikacji na linii: „urząd – obywatel” są bardzo skomplikowane formularze konieczne do wypełniania.  Zresztą, często się zdarza, że w dokumentacji komercyjnych instytucji finansowych także pojawia się wiele niejasności. Dlatego od samego początku prac nad Ferrytem dążyliśmy do maksymalnego uproszczenia procesu składania wniosków.  W tym celu wyposażyliśmy nasze rozwiązanie między innymi w mechanizm „podpowiedzi” (ang. „tooltips”), które prezentowane są obok pól znajdujących się w formularzach" – mówi Paweł Krajewski, Dyrektor Handlowy DomData AG.

"To znacznie ułatwia bezbłędne wypełnianie zarówno wniosków, jak i niezbędnej dokumentacji, a przepływ informacji między bankami i ich klientami może odbywać się szybciej. W dodatku odbywa się to bez konieczności posługiwania się papierową wersją dokumentów. Ferryt eWniosek z powodzeniem może być integrowany z dowolnym środowiskiem programistycznym banku. Natomiast samo wdrożenie oraz integracja np. z systemem bankowości elektronicznej, trwa krócej niż 30 dni" – zauważa P. Krajewski.