Rejestracja na webinarium

Ważne dla przyszłych i obecnych użytkowników CRM - 10 zasad wyboru właściwego CRM

To pojęcie jest już tak znane i rozpoznawane jak ERP. Można nie znać się w sposób szczególny na systemach informatycznych wspomagających zarządzanie, ale spośród wielu skrótów anglojęzycznych funkcjonujących w otoczeniu biznesowym, akurat ten na pewno zajmuje jedno z najwyższych pozycji w rankingu. W sposób jednoznaczny kojarzy się z oprogramowaniem do zarządzania relacjami z klientami (CRM, ang. Customer Relationship Management).

Aby zarejestrować się na webinarium musisz być zalogowany/zarejestrowany.

Ważne dla przyszłych i obecnych użytkowników CRM - 10 zasad wyboru właściwego CRM

To pojęcie jest już tak znane i rozpoznawane jak ERP. Można nie znać się w sposób szczególny na systemach informatycznych wspomagających zarządzanie, ale spośród wielu skrótów anglojęzycznych funkcjonujących w otoczeniu biznesowym, akurat ten na pewno zajmuje jedno z najwyższych pozycji w rankingu. W sposób jednoznaczny kojarzy się z oprogramowaniem do zarządzania relacjami z klientami (CRM, ang. Customer Relationship Management).

Dla jednych, CRM to filozofia. Dla innych, po prostu jeden z wielu programów komputerowych, z których trzeba korzystać w pracy. Dla tych pierwszych, oprogramowanie CRM to tylko zwieńczenie określonego sposobu myślenia i działania w obszarze zarządzania wiedzą o klientach. Dla tych drugich, program CRM to lepsze lub gorsze narzędzie pracy. Kogo podejście jest właściwsze?

Poznaj 10 zasad wyboru właściwego CRM



/content/files/3/3/869d0d1d4ac9f8cdf495c5d371cbd459902c9103.jpg_t_main.jpg

Redakcja decyzje-IT.pl

Misją serwisu jest wspieranie decydentów i wszystkich innych osób uczestniczących w usprawnianiu zarządzania przedsiębiorstwem lub organizacją z wykorzystaniem technologii informatycznych w podejmowanych przez nich decyzjach w obszarze IT.