Artykuły

Wpisz wyszukiwane słowo lub frazę oraz, w razie potrzeby, wybierz dodatkowe parametry wyszukiwania poniżej.

Poradnik inwestora ERP do pobrania

Wybierasz system ERP? Zastanawiasz się... na co zwrócić uwagę? jak się do tego zabrać? od czego zacząć? co jest ważne?

Ważne dla przyszłych i obecnych użytkowników CRM - 10 zasad wyboru właściwego CRM

To pojęcie jest już tak znane i rozpoznawane jak ERP. Można nie znać się w sposób szczególny na systemach informatycznych wspomagających zarządzanie, ale spośród wielu skrótów anglojęzycznych funkcjonujących w otoczeniu biznesowym, akurat ten na pewno zajmuje jedno z najwyższych pozycji w rankingu. W sposób jednoznaczny kojarzy się z oprogramowaniem do zarządzania relacjami z klientami (CRM, ang. Customer Relationship Management).

Cloud Computing, część IV: Optymalizacja kosztów związanych z CC

Fundamentalna reguła brzmi: kupuj tylko to, z czego aktualnie korzystasz. Niestety, wielu użytkowników usług cloudowych o tym zapomina, często ze względu na nawyki związane z obsługą własnych, „tradycyjnych” systemów informatycznych. Odruch nabywania dodatkowych serwerów, programów czy systemów operacyjnych „na zapas” jest jak najbardziej uzasadniony, jeśli samodzielnie zapewniamy naszej firmie całą obsługę IT. Jednak w przypadku migracji do chmury traci on ekonomiczne uzasadnienie.

Kilka przykładów na usprawnienie procesów księgowych

Dlaczego na ostateczny wybór, a potem skuteczne wdrożenie systemu duży wpływ mają cechy i mechanizmy w obszarze księgowym?

Z czego wynika ten fenomen? 

Dlaczego system finansowo księgowy ma takie znacznie w informatyzacji procesów biznesowych przedsiębiorstwa? 

Badanie firmy IFS: Podwykonawcy zmagają się z przestarzałym oprogramowaniem utrudniającym wykorzystanie pełni potencjału serwisu posprzedażowego

Oprogramowanie  do zarządzania serwisem w terenie przekształca umowy  handlowe/specjalistyczne wraz ze wzrostem przychodów z kontraktów  serwisowych i remontowych

Firma IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, opublikowała wyniki wstępnego badania, które wskazują, że przestarzałe rozwiązania programowe stosowane przez firmy specjalistyczne i handlowe mogą im utrudniać czerpanie pełnych korzyści ze świadczenia klientom usług z zakresu serwisu posprzedażowego.