Aktualności

Wpisz wyszukiwane słowo lub frazę oraz, w razie potrzeby, wybierz dodatkowe parametry wyszukiwania poniżej.

Usługi finansowe firmy Abak napędzane chmurą Microsoft Azure Read

Na rynku usług księgowych panuje duża konkurencja, co skłania firmy do ciągłego poszukiwania nowych obszarów, które pozwolą im wyróżnić się i zapewnić klientom wartość dodaną. Firma Abak S.A. zdecydowała się usprawnić pracę swoich specjalistów i w efekcie podnieść jakość obsługi klientów poprzez wykorzystanie technologii Microsoft Azure. Chmura obliczeniowa zapewniła firmie oszczędności związane z pozyskaniem infrastruktury IT, sięgające 100 tys. złotych rocznie.

Genesys PureCloud spełnia standard bezpieczeństwa danych dla branży kart płatniczych (PCI DSS)

Chmurowe rozwiązanie obsługi klienta spełnia najbardziej rygorystyczny standard bezpieczeństwa danych konsumenckich - PCI DSS Service Provider Level 2

 

Genesys® (www.genesys.com/pl), globalny lider w dziedzinie kompleksowej, wielokanałowej obsługi klienta, rozwiązań contact center i optymalizacji procesów biznesowych, uzyskał dla rozwiązania Genesys PureCloud certyfikat PCI DSS Service Provider Level 2, najwyższy standard bezpieczeństwa w branży kart płatniczych.

Microsoft otrzymuje nagrodę za rozwiązania dedykowane branży energetycznej

Decyzją kapituły konkursu Liderzy Świata Energii, firma Microsoft została nagrodzona za wkład w rozwój branży i dostarczanie rozwiązań, które najlepiej odpowiadają na zmiany rynku wynikające z cyfrowej transformacji całego sektora energetycznego. Microsoft otrzymał nagrodę „Dostawcy Rozwiązań dla Sektora”- przyznawaną instytucjom, których usługi i działalność przyczyniają się do wyraźnej i skutecznej transformacji rynku energetycznego.

Era rewolucji przemysłowej 4.0 przynosi gruntowne zmiany na polu technologii, które wnoszą największy wkład w cały łańcuch wartości dla przedsiębiorstw. Dotyczy to zarówno systemów operacyjnych, jak i aplikacji optymalizujących pracę, mechanizmów analizujących ogromne zbiory danych czy adaptacji najnowszych trendów takich jak Internet Rzeczy, rzeczywistość mieszana czy elementy sztucznej inteligencji. Kluczową rolę odgrywa także chmura obliczeniowa, która nie tylko zapewnia łatwo skalowalną przestrzeń obliczeniową, ale zapewnia także najwyższy poziom bezpieczeństwa dla wszystkich procesów realizowanych za jej pośrednictwem.


Genesys prezentuje poszerzone portfolio rozwiązań do obsługi klienta

Firma oferuje najbardziej kompleksowe portfolio wielokanałowych rozwiązań obsługi klienta, dostępnych w chmurze i lokalnie  

Genesys® (www.genesys.com/pl), globalny lider w dziedzinie kompleksowej, wielokanałowej obsługi klienta, rozwiązań contact center i optymalizacji procesów biznesowych, wprowadza rozszerzoną platformę Genesys Customer Experience, na którą składają się trzy uzupełniające się produkty — PureEngage, PureConnect i PureCloud Genesys — skierowane do różnych nabywców i różnych segmentów rynku. Wszystkie produkty zawierają nowe funkcje, które przynoszą korzyści zarówno użytkownikom biznesowym, jak i konsultantom contact center.

Producent z branży nowoczesnych technologii przyspiesza procesy i zwiększa jakość obsługi klienta dzięki mobilnym funkcjom systemu IFS Applications

Wiodący hiszpański producent rozwiązań z zakresu ważenia i etykietowania dla sektora handlu detalicznego wdroży system IFS Applications w celu zwiększenia ekspansji międzynarodowej

Firma IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, informuje, że hiszpańska firma produkcyjna Dibal zadecydowała o wdrożeniu systemu IFS Applications™ 9, który będzie wspierać jej kluczowe procesy biznesowe i umożliwi podejmowanie lepszych decyzji biznesowych.