Aktualności

Wpisz wyszukiwane słowo lub frazę oraz, w razie potrzeby, wybierz dodatkowe parametry wyszukiwania poniżej.

Infor rozwija się i zmienia siedzibę

Infor podsumowuje dwa lata działalności we Wrocławiu. Zespół Center of Excellence liczy już 270 pracowników - firma rekrutuje kolejnych 50 i zmienia siedzibę. Firma intensyfikuje również współpracę z uczelniami - podpisała porozumienie z Uniwersytetem Ekonomicznym. 


Intersnack podpisał z Infor wielomilionowy kontrakt na usługi w chmurze

Grupa Intersnack, właściciel KP Snacks, podpisała z Infor umowę, która zapewni wsparcie transformacji cyfrowej i przeniesienie działalności Grupy w chmurę.


Dostawca usług serwisowych — Grupa ISERBA — stawia na IFS w celu wsparcia cyfrowej transformacji

System IFS Applications wesprze pracę 685 techników serwisowych i 400 pracowników administracyjnych na terenie całej Francji

IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, informuje, że Grupa ISERBA, francuski dostawca usług z zakresu obsługi technicznej budynków, zadecydowała o wdrożeniu systemu IFS Applications™ 9, który wspomoże realizację strategii dotyczącej rozwiązań mobilnych, zoptymalizuje procesy administracyjne oraz jeszcze bardziej zacieśni relacje z klientami. Rozwiązanie zostanie wdrożone przez partnera IFS, firmę Applium.

Firma CIN wybiera rozwiązanie ERP firmy IFS, które wspomoże jej globalny rozwój

CIN wdroży system IFS Applications w celu zyskania scentralizowanego widoku działań globalnych

IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, podpisała umowę z portugalskim producentem powłok lakierniczych CIN. Obejmuje ona wdrożenie systemu IFS  Applications™ we wszystkich obszarach biznesowych firmy. Zakres wdrożenia obejmuje również rozwiązanie IFS Enterprise Operational Intelligence, który zapewni firmie wizualny ogląd pełni firmowego łańcucha wartości.

Rozwiązanie IFS Zarządzanie Serwisem w Terenie i firma Accenture zwiększą wydajność ponad 500 techników serwisowych firmy Eltel Norway

Eltel  Norway umacnia swoją pozycję lidera rynkowego i zwiększa satysfakcję  klienta dzięki rozwiązaniu IFS Zarządzanie Serwisem w Terenie

IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, informuje, że firma Eltel Norway zadecydowała o wdrożeniu rozwiązania IFS Zarządzanie Serwisem w Terenie (IFS FSM) oraz rozpoczęciu współpracy z firmą Accenture w celu umocnienia własnej pozycji lidera rynku usług serwisowych w zakresie obsługi kluczowej infrastruktury energetycznej i komunikacyjnej w Skandynawii, Polsce oraz w Niemczech. Rozwiązanie IFS FSM zostanie wdrożone jako główna platforma technologiczna firmy Eltel.