Aktualności

Wpisz wyszukiwane słowo lub frazę oraz, w razie potrzeby, wybierz dodatkowe parametry wyszukiwania poniżej.

IFS, fountx™ i TAE Aerospace łączą dane firmowe dzięki technologii rzeczywistości rozszerzonej, usprawniając pracę personelu technicznego

Projekt  koncepcyjny obejmuje integrację opracowanego w Australii rozwiązania z  dziedziny rzeczywistości rozszerzonej z danymi z systemu IFS  Applications™ w celu zwiększenia produktywności personelu

Firma IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, poinformowała o rozpoczęciu nowego projektu koncepcyjnego opracowywanego przez dział IFS Labs (naukowo-badawczą komórkę firmy IFS) we współpracy z firmą fountx oraz jej australijską spółką nadrzędną — TAE Aerospace. Celem projektu jest zmiana sposobu serwisowania złożonych aktywów firmowych.

IFS upraszcza obsługę klienta za pomocą rozwiązania IFS Customer Engagement

Wielokanałowe,  zarządzane przez sztuczną inteligencję centrum obsługi klienta zwiększa  komfort klientów poprzez  integrację z rozwiązaniem IFS Zarządzanie Serwisem w Terenie (IFS FSM),  systemem IFS Applications oraz oprogramowaniem innych firm

IFS wprowadza rozwiązania w modelu SaaS do zarządzania flotą i naprawami bieżącymi dla sektora lotnictwa komercyjnego

Nowe rozwiązania IFS Maintenix upraszczają zarządzanie flotą i naprawami bieżącymi, umożliwiając  operatorom komercyjnym — niezależnie od wielkości — szybkie reagowanie na niespodziewane zmiany harmonogramu

Firma IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, poinformowała podczas IFS World Conference w Atlancie o wprowadzeniu na rynek rozwiązań IFS Maintenix™ Fleet Planner oraz IFS Maintenix Line Planner. Oba rozwiązania są dostępne w modelu Software-as-a-Service (SaaS, oprogramowanie jako usługa), a ich celem jest pomoc operatorom komercyjnym każdej wielkości w zwiększeniu skuteczności długo-i krótkoterminowego planowania obsługi technicznej, optymalnym wykorzystaniu posiadanych zasobów oraz zwiększeniu dostępności operacyjnej samolotów. Są to pierwsze rozwiązania z serii IFS Maintenix dostępne w modelu SaaS, opracowane specjalnie pod kątem zaspokojenia kluczowych potrzeb serwisowo-projektowych sektora lotnictwa komercyjnego.

IFS prezentuje rozwiązanie IFS Zarządzanie Serwisem w Terenie 6

Nowa  wersja, dostępna w chmurze lub jako lokalna instalacja, z nowym  interfejsem, wydajność optymalizacji podniesiona o ponad 50%

IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, przedstawia najważniejsze aktualizacje rozwiązania IFS  Zarządzanie Serwisem w Terenie™ (IFS Field Service Management, IFS FSM) na konferencji IFS World Conference w Atlancie.

IFS Applications 10 – nowy, jeszcze lepszy interfejs użytkownika i ponad 500 aktualizacji

  • Nowa  szata graficzna i nowe wzorce obsługi sprawiają, że korzystanie z  IFS  Applications 10 jest jeszcze bardziej intuicyjne – bez względu na  wykorzystywane urządzenie dostępowe 
  • Innowacyjne nowe możliwości – w tym chatbot sterowany sztuczną  inteligencją, nowe obszary zarządzania serwisem oraz setki innych  usprawnień w całym systemie firmy IFS
  • Firma IFS zapewnia klientom możliwość wyboru: IFS Applications 10 jest dostępny zarówno w chmurze,  jak i w modelu on-premise