Rejestracja na webinarium

Genesys określony Liderem w zakresie rozwiązań contact center w dwóch raportach Gartner Magic Quadrant

SAN FRANCISCO  27 października 2017 r. — Genesys® (www.genesys.com/pl) ), globalny lider w dziedzinie kompleksowej, wielokanałowej obsługi klienta, rozwiązań contact center i optymalizacji procesów biznesowych, został określony mianem Lidera w raporcie 2017 Gartner Magic Quadrant for Contact Center as a Service, North America1. Genesys zdobył najlepsze wyniki w kategorii „Kompletność Wizji” – podobnie jak w opublikowanym nieco wcześniej raporcie Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure, Worldwide2. Genesys to jedyna firma określona mianem Lidera w obu raportach.

Aby zarejestrować się na webinarium musisz być zalogowany/zarejestrowany.

Genesys określony Liderem w zakresie rozwiązań contact center w dwóch raportach Gartner Magic Quadrant

SAN FRANCISCO  27 października 2017 r. — Genesys® (www.genesys.com/pl) ), globalny lider w dziedzinie kompleksowej, wielokanałowej obsługi klienta, rozwiązań contact center i optymalizacji procesów biznesowych, został określony mianem Lidera w raporcie 2017 Gartner Magic Quadrant for Contact Center as a Service, North America1. Genesys zdobył najlepsze wyniki w kategorii „Kompletność Wizji” – podobnie jak w opublikowanym nieco wcześniej raporcie Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure, Worldwide2. Genesys to jedyna firma określona mianem Lidera w obu raportach.

Pobierz raport 2017 Gartner Magic Quadrant for Contact Center as a Service, North America oraz Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure, Worldwide.

„Pozycja Lidera w dwóch raportach Magic Quadrant jest dowodem naszego stałego zaangażowania w oferowanie wyjątkowych rozwiązań obsługi klienta w modelu tradycyjnym i chmurowym”– powiedział Merijn te Booij, globalny dyrektor ds. marketingu w Genesys. – Środowisko contact center wciąż ewoluuje, ale my niezmiennie skupiamy się na wspieraniu organizacji wszelkich rozmiarów w budowaniu szybkich, spójnych interakcji z klientami, opartych na wiedzy kontekstowej.”

Genesys oferuje jedyne, najlepsze w swojej klasie chmurowe rozwiązania customer experience z uniwersalnym, globalnym routingiem i zasięgiem. Firma sprzedaje średnio jedno nowe rozwiązanie chmurowe każdego dnia roboczego. Dzięki nowoczesnym interakcjom z klientem, wydajnym kosztowo opcjom łączności i zaawansowanym funkcjonalnościom w zakresie kanału omnichannel i zaangażowania pracowników, Genesys pozostaje liderem rynkowym w zakresie innowacyjnych rozwiązań chmurowych contact center.

Raport Gartnera 2017 Magic Quadrant for Contact Center as a Service, North America ocenia 11 różnych dostawców CCaaS pod względem kompletności wizji i zdolności jej realizacji. Gartner klasyfikuje firmy w jednym z czterech kwadrantów: Wizjonerzy, Gracze Niszowi, Rywale i Liderzy. Liderami są firmy, które można najtrafniej opisać jako dostawców ze znakomitymi możliwościami tworzenia produktów i usług wielokanałowych, którzy zbudowali już obszerną bazę dużych i małych klientów. Liderzy są również w stanie pracować w środowiskach o różnych stopniach zaawansowania technicznego, oferując instalacje wielokanałowe oraz integrację z szeroką gamą systemów zewnętrznych.

Więcej o rozwiązaniach chmurowych Genesys tutaj.

[1] Gartner “Magic Quadrant for Contact Center as a Service, North America” by Drew Kraus, Steve Blood, Daniel O’Connell, October 18, 2017.

Gartner “Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure, Worldwide” by Drew Kraus, Steve Blood, May 16, 2017.

/content/files/3/5/5863494ae581263ce4877c8a341825b133ea8d06.png_t_main.jpg

Genesys

Genesys każdego roku wspiera ponad 25 miliardów interakcji z klientami u ponad 10 000 firm z całego świata. Dostawca najlepszej w branży platformy obsługi klienta. Jest jedyną firmą, którą czołowi analitycy branżowi uważają za lidera w dziedzinie zarówno...